Afscheid VVD raadsleden Gerard Duijndam, Michael van Dormolen en Hans Opdam

Michael was na een aantal jaren bestuurslid van de lokale VVD sinds 2010 actief als raadslid in de gemeenteraad van Noordwijkerhout. In de nieuwe gemeente Noordwijk was hij sinds januari 2019 fractievoorzitter van de VVD. Ook was hij voorzitter van de werkgeverscommissie en lid van de vertrouwenscommissie.

Burgemeester Verkleij noemde Michael in haar speech een verbinder, iemand die zaken bespreekbaar maakt. De heer Van Dormolen zette zich volledig in: als hij iets doet, dan moet het goed. Hij was als het ware de olieman in de raad. Michael werd in deze bijzondere afscheidsvergadering van de raad benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau.

Gerard aanvaarde zijn eerst raadszetel in de gemeente Noordwijk in 1988. Hij is daarna ook een paar jaar wethouder geweest binnen onze prachtige gemeente. In 2010 heeft Gerard zich aangesloten bij de VVD en heeft sindsdien namens onze prachtige vereniging vaak met veel passie het woord gevoerd over uiteenlopende zaken. In die woordvoering kwam de grote dossierkennis van Gerard ook vaak goed over het voetlicht. Voor zijn enorme staat van dienst binnen de gemeente Noordwijk ontving Gerard bij deze bijzondere afscheidsvergadering van de raad een wielrenshirt met gemeente Noordwijk bedrukking, een uniek exemplaar lichte de burgemeester toe. We wensen Gerard veel mooie kilometers toe!

Hans was sinds september 2019 raadslid, hij is meer dan 23 jaar ondernemer op de Grent geweest en heeft daardoor een groot netwerk opgebouwd. Hans staat bekend als iemand die constructief meedenkt en liever op de achtergrond blijft in plaats van in de schijnwerpers. Naast een betrokken Noordwijker ook iemand die zijn woonplaats De Zilk een zeer warm hart toedraagt.

De Noordwijkse VVD is alle 3 deze leden zeer erkentelijk voor hun grote inzet voor onze prachtige gemeente en mooie vereniging!