Samen 4 dorpen

Samen 4 dorpen. 4 Dorpen met een eigen identiteit en toch een sterke verbintenis. 4 Dorpen met geweldige uitzichten, verenigingen en bijzondere plekjes. Wat een geluk dat wij hier wonen en dagelijks kunnen genieten van al het moois dat deze 4 dorpen samen te bieden hebben. Omdat we hier zo trots op zijn hebben wij voor jullie de mooiste plekjes vastgelegd en vereeuwigd in een prachtig kwartetspel. Een kwartetspel voor en door Zilkers, Noordwijkerhouters en Noordwijkers die samen de prachtige gemeente Noordwijk vormen. En omdat “Samen” hierbij centraal staat, hebben we een leuke actie bedacht.

Koop nu voor € 7,50 een kwartetspel en (*) wij doneren namens jou een kwartetspel aan de senioren in onze gemeente in Jeroen, Groot Hoogwaak, Munnekeweij en KBO de Zilk.

Bestel het kwartetspel nu als volgt:

• Inwoner van de gemeente Noordwijk:
    Door middel van een overboeking naar bankrekeningnummer

NL79ABNA0247250392 t.n.v. VVD.

Het bedrag dat je overboekt is het aantal gewenste stuks x € 7,50 (per stuk). In de omschrijving van de overboeking zet je: Adres en woonplaats

• Buiten de gemeente Noordwijk:
    Stuur een email naar info@noordwijk.vvd.nl met daarin je woonplaats en het aantal gewenste stuks. Wij nemen dan spoedig contact op.

Als een factuur gewenst is stuur dan een mail naar info@noordwijk.vvd.nlJe ontvangt dan binnen 14 dagen een factuur.

Namens de Noordwijkse VVD alvast hartelijk dank voor jouw interesse. Samen 4 dorpen.