Installatie Anouk Plug en Koen Vermeulen.

Op 26 oktober 2021 werden Anouk Plug en Koen Vermeulen geïnstalleerd tot respectievelijk raadslid en commissielid in de gemeente Noordwijk.

Installatie van mw. Anouk Plug als raadslid in de VVD-fractie Noordwijk.

Op 26 oktober 2021 werd Anouk Plug geïnstalleerd als raadslid in de gemeenteraad Noordwijk.

Anouk  is sinds 2008 actief in de Noordwijkse politiek en heeft destijds haar bijdrage geleverd bij de oprichting van de Jongerenraad. Anouk heeft 10 jaar als vrijwilliger gewerkt bij het Nationaal Jeugddebat, alwaar zij veel geleerd heeft over de besluitvorming in de provinciale en landelijke politiek. Daarna is Anouk werkzaam geweest binnen het Sociaal Domein bij o.a. de Nationale Jeugdraad.

Anouk is werkzaam als Werving en Selectie recruiter bij “High Quality”.

Sinds oktober 2020 heeft Anouk deelgenomen aan de commissie Welzijn. Per 26 oktober 2021 neemt Anouk de functie van raadslid over van Bas Knapp, met o.a. de portefeuille “Sociaal Domein”, met de intentie deze functie voort te zetten in de periode na de Verkiezing van maart 2022.

Ook werd Koen Vermeulen geïnstalleerd tot commissielid in de VVD-fractie in de gemeente Noordwijk.

Hij is vele jaren actief geweest in de plaatselijke politiek binnen de voormalige gemeente Noordwijkerhout, en aldaar ook gemeenteraadslid geweest.

Koen is een zeer enthousiaste en betrokken inwoner van de Zilk. Hij is ondernemer in de Jeugdopvang en voorzitter van de Stichting Jeugdwerk De Zilk. Koen is getrouwd, en trotse vader van 3 dochters in de leeftijd van 9 tot 15 jaar. Koen is een sportieve man, houdt van skiën en hardlopen. Verder is hij een liefhebber van lekker eten en reizen. Hij heeft de functie van Anouk als commissielid overgenomen en wil graag, na de verkiezingen, als lid van de VVD-fractie deel gaan uitmaken van de gemeenteraad.