Noordwijkse VVD dankt Bas Knapp voor zijn tomeloze inzet.

De afgelopen maanden heeft Bas Knapp binnen het Hoogheemraadschap van Rijnland de functie van Hoogheemraad ad interim bekleed, door ziekte van Ineke van Steensel. De VVD-fractie in Rijnland heeft recent aan Bas gevraagd of hij deze functie de hele termijn, tot de verkiezingen in 2023, wil blijven vervullen. Op deze uitdaging is Bas ingegaan. Dit heeft hem wel doen besluiten om zijn raadszetel per 26 oktober 2021 af te staan, omdat beide functies tegelijk uitoefenen in zijn ogen niet wenselijk is.

De Noordwijkse VVD wil Bas bedanken voor zijn inbreng de afgelopen jaren. Bas trok als campagneleider de lokale verkiezingen van 2018 en is sinds 1 januari 2019 raadslid voor de VVD. Bas wordt geroemd om zijn feitelijke dossierkennis en zijn rustige, maar zeer overtuigende manier van debatteren. In zijn afwegingen heeft Bas altijd het belang van Noordwijk op #1 gezet. Dit onderstreept hij in zijn ontslagbrief, door de gemeenteraad én het College van een laatste advies te voorzien (te lezen in de bijlage).

Bas, succes bij het Hoogheemraadschap en laten we hopen op een goede samenwerking!