Mark Rutte op bezoek in het centrum van Noordwijkerhout

Het Centrum van Noordwijkerhout kan de nodige aandacht gebruiken. Er is veel leegstand. Als gemeentebestuur wordt er veel geprobeerd om het centrum weer bruisend en levendig te maken. Zo draait er een pilot om de straat autovrij te houden en recent is het plein rond het Witte Kerkje opgeknapt. Ook wordt er gekeken naar het toestaan van meer horeca en het verplaatsen van de bibliotheek naar het centrum om meer reuring overdag te creëren.

De VVD denkt graag mee met de ondernemers en roept haar inwoners ook op om vooral lokaal haar inkopen te doen. De dagelijkse boodschappen, maar zeker ook de cadeaus en het snoepgoed in deze komende tijd van Sinterklaas en de Kerst!

Als lokale VVD-afdeling horen we graag uw ideeën over hoe we het centrum levendiger kunnen maken. Wat kunnen we nog méér doen? Wat zijn uw wensen? De lokale VVD heeft Mark Rutte uitgenodigd om mee te komen luisteren naar u en uw oplossingen!

Op zaterdag 17 november zal Mark Rutte van 10.00u tot 11.00u in het Centrum aanwezig zijn, net als de rest van de lokale VVD. Wij zetten koffie en wat lekkers neer en hopen dat u ons aan nieuwe inzichten kunt helpen.

Ook andere klachten, ideeën, problemen en oplossingen aangaande Noordwijkerhout als geheel, of voor de fusie, horen we graag van u.

Wij zijn er voor u. Samen onze dorpen nóg mooier maken.