VVD ledenraadpleging: Woont uw regiokamerlid straks in Den Haag of Rotterdam?

Woont uw regiokamerlid straks in Den Haag of Rotterdam? Stelt u zich weleens de vraag wat maakt mijn buurt zo’n leuke plek om te wonen? Waarom kom ik zo graag in de Duin- en Bollenstreek, Wassenaar, Oegstgeest, Leiden en omgeving of Alphen aan de Rijn en het Groene Hart? Juist, met elkaar hebben we gemeen dat het hier prettig wonen en leven is in de groene rand om een druk stedelijk gebied. Te makkelijk wordt dit gebied geschaard onder de Randstad.

Wij weten als regiogenoten gelukkig beter. Daarom is het ook zo van belang dat de ruim 500.000 mensen uit onze streek direct vertegenwoordigd worden in de Tweede Kamer door ervaren, betrokken en benaderbare mensen die ruime ervaring hebben binnen de politiek en die bij u in de buurt of regio wonen en werken. Kortom die weten wat er speelt. Die zich voor u inzetten als het gaat om bereikbaarheid, werkgelegenheid, veiligheid en het geven van ruimte aan ondernemende mensen om de regio stap voor stap nog beter te maken.

VVD ledenraadpleging.

Leendert de Lange (Facebook), Wendelien Tönjann-Levert en Frederik Zevenbergen (LinkedIn) geven hier graag invulling aan en zijn zeer gemotiveerd om in de komende maanden tot aan de verkiezingen van 15 maart 2017 campagne te voeren. Stem voor stem willen we de VVD in onze regio weer de grootste partij maken. Met uw steun bij de ledenraadpleging kunt u net dat extra zetje geven om ons uit de startblokken te schieten.

Vanaf dinsdag 22 november tot en met vrijdag 2 december is het voor alle VVD-leden mogelijk om via een ledenraadpleging de volgorde van de conceptkandidatenlijst aan te passen. Dit kan heel gemakkelijk door via mijnVVD.nl of per telefoon (053 - 850 80 76) uw steun te geven aan uw voorkeurskandidaten door ze hoger op de lijst te plaatsten. Hoe hoger op de lijst, hoe groter de kans dat een kandidaat stijgt op de lijst. Meer dan ooit telt élke stem, omdat bij een opkomst van ten minste 50% + 1 lid de ledenraadpleging de volgorde van de lijst bepaalt.