Rondetafelgesprek met de commissie voor Economische Zaken van de Tweede Kamer.

Volgende week donderdag 13 oktober organiseert de vaste commissie voor Economische Zaken van de Tweede Kamer van 10.00 tot 13.00 uur een rondetafelgesprek over de Ontwerp-Rijksstructuurvisie windenergie op zee: Aanvulling Hollandse Kust.

Een rondetafelgesprek wordt gebruikt door de leden van de Tweede Kamer om te overleggen met personen en organisaties die betrokken zijn bij een specifiek onderwerp. Dit rondetafelgesprek wordt georganiseerd ter voorbereiding op het algemeen overleg met de minister van Infrastructuur en Milieu over de Ontwerp- Rijksstructuurvisie windenergie op zee: Aanvulling Hollandse Kust.

Het rondetafelgesprek is openbaar en zal plaatsvinden in het gebouw van de Tweede Kamer der Staten-Generaal te Den Haag in de Groen van Prinsterzaal. Indien u op de publieke tribune aanwezig wil zijn, neem een geldig legitimatiebewijs mee.

Verdere details kunt u lezen via de volgende link: https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/commissievergaderingen/details?id=2016A03790